På Torsdag skal jeg hente en ny frøken. En hermelin i sort i white. Gleder meg. :D
Om en 6 ukers tid blir det sansynligvis to hermeliner til. En av hvert kjønn. Det blir enten Vilgrå Wienertegnet, sort wienertegnet og hvit blåøyd. Dvs, det blir to av disse tre fargene da. :)
Mulig det kommer enda en til, men det er litt usikkert enda da de bare er et døgn gamle enda, og det blir bare om det er en jente i kullet, og det er bare 2 stk i kullet.


Snart skal vi også begynne å bygge kaninstall, det gleder jeg meg til.


Spennende tider. :D



Leave a Reply.

    Author

    Liv Anne heter jeg. Driver et lite oppdrett av kaniner. Har hittil avlet kun blandinger, men har nå to hollenderjenter og en hermelin hann. Kommer til å skaffe meg et par hermelin jenter, og en hollender hann snart. :-)

    Archives

    September 2010
    August 2010
    June 2010
    May 2010

    Categories

    All

    RSS Feed